برگزاری دوره آموزشی پکیج شوفاژ دیواری

کارگاه آموزشی پکیج شوفاژ دیواری هفته گذشته با حضور مهندسان مکانیک شاغل در صنعت استان در محل سالن کنفرانس مجموعه فرهنگیان برگزار گردید.

در این کارگاه که جناب آقای مهندس خواجه وند(مدیر فنی شرکت ایران رادیاتور) زحمت تدریس و توضیح مطالب برای شرکت کنندگان را بر عهده داشتند مواردی در خصوص نحوه کارکرد پکیج، انواع آنها، محاسن و معایب، عیب یابی و نحوه رفع خرابی ارائه فرمودند.
این مراسم با برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در انتهای جلسه و ضیافت شام پایان یافت.

35 دیدگاه برای “برگزاری دوره آموزشی پکیج شوفاژ دیواری

    1. با سلام
      انشاا… در اینده ای نزدیک شاهد برگزاری دوره های جدیدی از این سری خواهیم بود. شما میتوانید با عضویت در انجمن به شکل بهتری در جریان فعالیت های انجمن قرار بگیرید. موفق باشید.

  1. سلام.اگر اطلاعات دوره های آموزشی را بروز رسانی کنید و از دوره های برگزار شده گزارش و چند تا عکس داخل سایت گذاشته شود خیلی بهتر است.
    متشکرم.

  2. سلام .من خیلی مایلم در کلاسهای آموزشی شما شرکت کنم لطفا مدت زمان آموزش و تاریخ برگزاری و هزینه را به من اطلاع بدهید با تشکر فراوان

    1. با سلام
      برای دریافت اخبار انجمن و زمان و چگونگی برگزاری دوره ها بهتره به عضویت انجمن در بیایید. در غیر این صورت مرتبا سایت انجمن را چک کنید. آخرین اخبار بر روی سایت قرار خواهد گرفت.
      با تشکر

    1. با سلام خدمت جناب آقای نجفی
      والا فعالیت های انجمن فعلا در حد برگزاری دوره های آموزشی می باشد و فعلا درگیر امر اجرایی نشده است. شما بهتره در این مورد با خود شرکت ایران رادیاتور ارتباط برقرار کنید
      ممنون که به سایت ما سر زدید

    1. با سلام
      متاسفانه در حال حاضر این دوره در تقویم آموزشی انجمن قرار ندارد. در صورت برنامه ریزی برای برگزاری مجدد این دوره، از طریق سایت و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

    1. با سلام خدمت جناب قاسمی
      دوره ای که انجمن برگزار کرد، دوره آشنایی با پکیج بود و خیلی شامل نکات مربوط به نصب و … نبود. ان شاا… اگه دوره نصب یا دوره ای مشابه در مورد پکیج ها در برنامه انجمن قرار گرفت، حتماً خدمت شما هم اطلاع رسانی خواهد شد. ممنون که به سایت ما سر زدید.

  3. سلام بنده مشتاق شرکت در دوره های آموزشی شما می باشم لطفا زمان و مکان دوره های بعدی را اطلاع رسانی کنید.

    1. با سلام و عرض تشکر خدمت جناب آقای زمانی زاده
      اخبار مربوط به جدیدترین دوره های انجمن از طریق همین سایت به اطلاع وستان می رسه. اینه که با پیگیری مرتب از سایت می تونید به موقع از زمان برگزاری دوره ها آگاه بشید. ضمنا میتونید با دفتر انجمن هم تماس بگیرید و اطلاعات تماسی تون را در اختیار انجمن بگذارید تا هر موقع قرار بر اطلاع رسانی بود شما هم مطلع بشید.
      ممنون

  4. ضمن عرض سلام وخسته نباشید اگربناست تا دوره آموزشی پکیج شوفاژ دیواری دوباره برگزار گرددمایل هستم اینجانب را نیز مطلع فرمایید با تشکر فراوان

    1. با سلام
      لطفاً ضمن تماس با دفتر انجمن یا از طریق ایمیل اطلاعات تماسی خود را در اختیار انجمن قرار دهید تا در صورت برگزاری دوره، به شما نیز اطلاع رسانی گردد.
      با تشکر

    1. با سلام
      اطلاعات دوره ها در سایت انجمن قرار می گیرد و شما می توانید از این جا پیگیری نمایید. ضمنا می توانید ضمن تماس با دفتر انجمن و ارائه اطلاعات تماسی خود، در جریان اخبار انجمن اعم از دوره ها و … قرار بگیرید.
      با تشکر

    1. سلام
      بله تمامی دوره هایی که برگزار میشه از طرف انجمن مهندسان مکانیک ایران مدرک داره که مجوز انجمن هم از طرف وزارت علوم هست.

  5. با عرض سلام:

    مایل شرکت در کلاس هایی تخصصی تعمیرات پکیج دیواری هستم
    ضمنا درصورت برگزاری کلاسها اطلاع رسانی کنید ممنون میشم
    ۰۹۱۱۲۷۹۹۲۵۵

  6. سلام.اینجانب لوله کش آب تعمیرات ونصاب رادیاتور پکیچ شوفاژدیواری آبگرمکن پمپ آب خوشحال میشدم با شما به عنوان نمایندگی خدمات پس ازفروش شرکت ایران رادیاتور با شما همکاری کنم ۰۹۱۱۳۸۳۴۱۹۲

  7. با سلام .با توجه به اهمیت اب در کشور یک دستگاه تولید غب اشامیدنی از هوا در دنیا ساخته شده است با صرف انرژی باد و کارکرد بسیار ساده .در سایت ایسنا معرفی سده است .شایسته است که مهندسان کشور انرا باز سازی کنند
    موید باشید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *